Broder reunite
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Broder reunite

A reunite for all the members of Broder and more to come!
 
HemHem  PortalPortal  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  
Sök
 
 

Visa resultat som:
 
Rechercher Avancerad sökning
Senaste ämnen
» Heeejsaaaan
Broder och nya Broder! Emptytor feb 11, 2010 3:13 pm av freppi

» Då var det dags
Broder och nya Broder! Emptytis maj 19, 2009 8:08 pm av Drostion

» Tisdag 12Maj
Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 8:20 pm av halvtysk

» Broder och nya Broder!
Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 5:52 pm av Drostion

» Måndag 11Maj
Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 7:48 pm av agra

» Söndag 10Maj
Broder och nya Broder! Emptysön maj 10, 2009 8:28 pm av Reshka

» Venten är uppe igen
Broder och nya Broder! Emptysön maj 10, 2009 2:26 pm av Twistedwind/Admin

» Välkommen!
Broder och nya Broder! Emptyons mar 25, 2009 1:22 am av Twistedwind/Admin

Forum

 

 Broder och nya Broder!

Gå ner 
+2
Drostion
freppi
6 posters
FörfattareMeddelande
freppi





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 1:22 am

Hej snyggingar!
Tänkte reda ut lite saker som säkert har förvirrat en hel del folk.
Tänkte börja med att berätta varför jag och lite mer folk lämnade Broder och skapade ett nytt guild.

Vi kom tillbaka till Broder med tanken att massa gammalt och duktigt folk från förr i tiden hade lyckats få kontakt igen och börja spela tillsammans igen.
Så var nog inte fallet och det vi kom tillbaka till var ett fruktansvärt rörigt och oorganiserat guild med nytt och okänt folk. Därför valde vi att lämna och skapa om allt från början.

Vi har velat ha över en hel del folk från Broder till vårt guild (många officerare har lämnat och guildet är enligt mig nära botten så meningen med denna posten är inte att lura bort folk från Broder, har full tillåtelse från choorn och Twisted att skriva detta).
Vi vill med det nya guildet skapa ett "nytt" Broder. Ett guild med nytt namn och en del nya _striktare_ regler. Vi vill ha en kärna med raidare som är duktiga och sköna. Man behöver inte ha en 100%ig aktivitet utan grundtanken är att fattar spelet och kan vara en vettig människa.

Vi har inställningen att man ska kunna driva med folk utan att det skapar vilda diskussioner och total onödig drama.

Det vi erbjuder:
-En sjysst guild med casual-raiding (typ tre raiddagar i veckan).
-Gött folk som är duktiga på spelet och vill få ut mycket av raiding och inte vela runt med massa meningslösa och okoncenterade whipes.
-Ett guild där man har ett bra samtal med resten av medlemmarna och inte styr guildet med total diktatur.
-En tydlig gräns mellan raidare och casualspelare där ranken bestäms av spelarens skill och till viss del aktivitet.

Tycker ni detta låter nice är ni välkomna att messa mig (Freppi), Reshk, Seyon, Prikkard, Arzosah eller Ayrese!
Till överst på sidan Gå ner
Drostion





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 3:57 pm

En fråga bara Razz räknar du mig som "nytt och okänt folk" ? Smile
Till överst på sidan Gå ner
freppi





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 4:30 pm

Drostion skrev:
En fråga bara Razz räknar du mig som "nytt och okänt folk" ? Smile

Skriv ingame sen så snackar vi om det sen!
Att folk var okända i Broder var mer att vi inte visste någonting alls om dom.
Om folk vill komma med i nya guildet får vi allefall snacka med personerna innan och då vet vi vilka det är lite bättre. Då får man som officerare en bättre överblick över guildet, istället för att det är 50 pers som man inte har en aning om vilka det är!

You feel me boi?
Till överst på sidan Gå ner
Läskig

Läskig



Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 5:02 pm

Jag hör dig, Frulleboiiii
Till överst på sidan Gå ner
Reshka

Reshka



Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 5:56 pm

Läskig skrev:
Jag hör dig, Frulleboiiii
tyyyst
Till överst på sidan Gå ner
Drostion





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 5:59 pm

När kommer Läzkik tillbaka då? Smile
Till överst på sidan Gå ner
freppi





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 6:47 pm

Läskig skrev:
Jag hör dig, Frulleboiiii

eh ja, du lär ju komma tillbaka nu!
Till överst på sidan Gå ner
halvtysk





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptymån maj 11, 2009 11:32 pm

mmm bumbs in med dig skitråg!
Till överst på sidan Gå ner
Shog





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 1:00 am

Jag väljer att lämna broder å joina denna ny guild, vi lär ses ändå då vi oftast spelar tillsammans hur som helst pöss !!!
Är det ngt spamma mig ingame.

<3
Till överst på sidan Gå ner
Drostion





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 2:05 am

Måste faktiskt säga att jag är grymt besviken hur det är här...Jag migrerade från Bladefist med gamla broder medlemmar i förhoppning om att Broder skulle startas igen och köras igång osv, men knappt efter 1 vecka på TN börjar folk lämna guilden och folk lämnar fortfarande..Det är inte direkt vad jag hade hoppats på och antar att ni också hade annan inställning.
Till överst på sidan Gå ner
Reshka

Reshka



Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 4:42 pm

Drostion skrev:
Måste faktiskt säga att jag är grymt besviken hur det är här...Jag migrerade från Bladefist med gamla broder medlemmar i förhoppning om att Broder skulle startas igen och köras igång osv, men knappt efter 1 vecka på TN börjar folk lämna guilden och folk lämnar fortfarande..Det är inte direkt vad jag hade hoppats på och antar att ni också hade annan inställning.
vem är du? Sad
Till överst på sidan Gå ner
Drostion





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Emptytis maj 12, 2009 5:52 pm

ja vem är jag..jag är en gammal medlem som var med i Magiska Bröder i vanilla wow innan broder startades, jag var även med i Broder i tbc till och från men inte specielt mycket
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Broder och nya Broder! Empty
InläggRubrik: Sv: Broder och nya Broder!   Broder och nya Broder! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Broder och nya Broder!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Broder reunite :: Broder-reunite :: Generellt-
Hoppa till: